Insignia Fórum Klub Magyarország

Insignia változtatások / Kiegészítők => Chiptuning / Tuningbox => A témát indította: nadtom - 2012 Március, 11, 09:50:17 am

Cím: Hol érdemes tuningolni?
Írta: nadtom - 2012 Március, 11, 09:50:17 am
Sziasztok,
2012 januári autómat (sport tourer, fehér, 2L, 160ló, dízel) elvittem chip tuningolni de két tuning cég is "csütörtököt" mondott, állítólag még nincs meg a törés a programhoz... A mi viszont kellemes meglepetés volt, hogy a gyári 350Nm-rel szemben 413Nm-t mértek (alapból).
Ez lehet magyarázat arra, hogy a barátom 2010 novemberi (ugyan ilyen, csak szürke  :D) autójához képes légyegesen jobban megy az Insigniám.
Ha van tapasztalatotok hová érdemes vinni tuningolni?
Cím: Re:hol érdemes tuningolni?
Írta: nadtom - 2012 Március, 11, 17:07:08 pm
Kiszedték itt is a vezérlőkártyát, de mintegy 1,5 órai küzdelem után feladták...  :-[ azt mondták kb. 2 hónap mire lesz törés.
Cím: Re:hol érdemes tuningolni?
Írta: Medz - 2012 Március, 11, 17:28:48 pm
Tudják azt is, hogy csak SPORT módban legyen tuning? vagy ha átírja akkor az egészre érvényes?
Cím: Re:hol érdemes tuningolni?
Írta: nadtom - 2012 Március, 11, 21:50:19 pm
Azt nem tudom, mert nekem nincs sport mód (csak econo  :D) így ne is kérdeztem.
Cím: Re:hol érdemes tuningolni?
Írta: Insignia Mester (Ricsi) - 2012 Március, 27, 19:44:43 pm
Az aksi mellett előtt van .

Húzd ki a tartóból és rajta lesz a száma .
Cím: Re:hol érdemes tuningolni?
Írta: nadtom - 2012 Március, 28, 21:22:33 pm
A Magictuning-ról van infótok? Ott 95eFt-ért csinálják a tuningot. 
Cím: Re:hol érdemes tuningolni?
Írta: nadtom - 2012 Március, 29, 08:25:07 am
A Magictuning-ban is megmérik a teljesítményt 95e-ért előtte és utána. Elvittem tuningolni hozzájuk, megmérték a gyári teljesítményt, kiszedték a vezérlőkártyát de nem tudták átprogramozni mert még túl új a szoftver.
Azt persze nem tudom, hol, milyen módosítást végeznek a programon...
Cím: Re:hol érdemes tuningolni?
Írta: andras_k1976 - 2012 április, 07, 18:05:25 pm
teljesitmény mérés:budakalász bosch szerviz kb 10-12 papir ozz lehetsz végig
tök jo nagyon vágja a dolgot az ember négykerekes a pad
tehát öszkerekest is tesztel
üdv andras
Cím: Re:hol érdemes tuningolni?
Írta: Gyuri - 2012 április, 24, 18:22:14 pm
Ha nem félnék ennyire ettől a chiptuningtól, már indulnék is annyira jónak hangzik. Mindenesetre telefonon megérdeklődöm hogy állnak a kérdéshez...
Cím: Re:hol érdemes tuningolni?
Írta: vasasbnzs OPC 325 - 2012 április, 24, 19:26:45 pm
Miért kell félni a chiptuningtól? Nem fáj senkinek :D
Cím: Re:hol érdemes tuningolni?
Írta: vasasbnzs OPC 325 - 2012 április, 24, 20:50:04 pm
Gabi, az adatok unanazok mint a Sirfer-nek nekem is gyálon csinálták, megjegyzem nekem csinálta elöször insigniára és ö is ezt a progit kapta meg
Cím: Re:hol érdemes tuningolni?
Írta: vasasbnzs OPC 325 - 2012 április, 24, 21:29:18 pm
nem mértek de ha nem ezek az adatok lesznek vissza adja a pénzt ha akarod az árról tudunk még beszélni
Cím: Re:hol érdemes tuningolni?
Írta: vasasbnzs OPC 325 - 2012 Május, 01, 18:59:01 pm
Hiányzik naon a tuning a kocsiból ez most hétvégén kiderült az autópályán nem az igazi igy
Cím: Re:hol érdemes tuningolni?
Írta: vasasbnzs OPC 325 - 2012 Május, 02, 20:26:32 pm
Még nemtom mert várok veleaz  tuti hogy visszarakatom mert igy nem mén a paripa
Cím: Re:hol érdemes tuningolni?
Írta: vasasbnzs OPC 325 - 2012 Május, 02, 20:27:10 pm
1gramm füstje sincs most
Cím: Re:hol érdemes tuningolni?
Írta: kovig - 2012 Szeptember, 22, 12:26:25 pm
Jelenleg egy 131Le -s Sports Tourer 2.0 CDTI -m van. Egy esetleges tuning által megnövekedett forgatónyomaték, mennyire fogja károsítani a váltót? Ebben a változatban egy M32 automata váltó van, ami elvileg 320Nm -re van kalibrálva. A tuning miatt ez elérheti a 350Nm -t is.
Cím: Re:hol érdemes tuningolni?
Írta: bleroman - 2013 Március, 27, 14:25:21 pm
Sziasztok!

Ahogy látom kicsit kihalt ez a topic. Elöző kollegákohoz hasonlóan és is tuningoltatni szeretném a vasat. Kellene javalslat megbizható műhelyre. kb 1.5 hónapja elvittem a Magic Tuninghoz, de nem tudták megcsinálni. Túlságosan új a vas. (2013. jan)

Javaslatokat, véleményeket várnék.

Köszi
Cím: Re:hol érdemes tuningolni?
Írta: Stiffike - 2013 Március, 28, 05:07:25 am
Nekem nagyon rossz tapasztalatom van a Magic-kel.... :(

Igaz jó nehány évvel ezelőttről, de az ő "csodájuk" okozott némi fejfájást szegény 1.9 cdtimnek meg nekem is... Természetesen forintosítani is lehetett.....  :'(
Finoman szólva a probléma kezelésük is hagyott némi kívánni valót maga után.... >:(
Cím: Re:hol érdemes tuningolni?
Írta: nadtom - 2013 Március, 28, 23:06:35 pm
Szerintem az Autokorbel korrekt, én oda fogom vinni ha lejár a garancia...
http://www.autokorbel.hu/chiptuning/opel/insignia-20-cdti-160-le/
Cím: Re:hol érdemes tuningolni?
Írta: Stiffike - 2013 április, 11, 12:39:43 pm
Chiptuning kipipálva!  8)

Az Autokorbel-hez vittem.... két mérés előtte... tuning.... két mérés utána!!
Mindezt felár nélkül....

Gyári softver: 213 LE / 360 Nm
Új softver:      260 LE / 430 Nm
 
Cím: Re:hol érdemes tuningolni?
Írta: vasasbnzs OPC 325 - 2013 április, 11, 19:47:18 pm
Hogyan hoztak ki ennyit a kocsiból? Én úgy tudtam hogy csak 10% al lehet felhúzni ,a dieselt  20-30% al.
Cím: Re:hol érdemes tuningolni?
Írta: nadtom - 2013 április, 11, 21:04:14 pm
Chiptuning kipipálva!  8)

Az Autokorbel-hez vittem.... két mérés előtte... tuning.... két mérés utána!!
Mindezt felár nélkül....

Gyári softver: 213 LE / 360 Nm
Új softver:      260 LE / 430 Nm

ÉÉÉÉs, milyen? Megy mint a vöcsök????  ;D
Mibe fájt a tunning?
Cím: Re:hol érdemes tuningolni?
Írta: Stiffike - 2013 április, 11, 21:16:22 pm
Hogyan hoztak ki ennyit a kocsiból? Én úgy tudtam hogy csak 10% al lehet felhúzni ,a dieselt  20-30% al.

A turbós motorokat lehet felhúzni 20-30%-kal, mindegy, hogy benzines vagy diesel. A szívó benzinest lehet 5-10%-kal.

Egyébként simán... Megvolt másfél óra alatt, a négy méréssel együtt....

Csak, hogy tovább fokozzam ez csak a "szolid" verzió....
Az első kérdés az volt, hogy finomhangolást szeretnék, vagy hozzon ki mindent belőle....
A teljes felcsavarás 285-300 LE körülire, és 480 Nm-re változtatta volna!!!
Viszont az elismerten a tartósság és megbízhatóság rovására ment volna.....
Cím: Re:hol érdemes tuningolni?
Írta: Stiffike - 2013 április, 11, 21:21:56 pm
Chiptuning kipipálva!  8)

Az Autokorbel-hez vittem.... két mérés előtte... tuning.... két mérés utána!!
Mindezt felár nélkül....

Gyári softver: 213 LE / 360 Nm
Új softver:      260 LE / 430 Nm

ÉÉÉÉs, milyen? Megy mint a vöcsök????  ;D
Mibe fájt a tunning?

100e konvertibilis magyar forintot kértek érte.... Mint a honlapon.....

Iszonyatos a különbség.... Olyan mintha egy csigával közlekedtem volna ideáig....  ;D

Alul sokkal nyomatékosabb, már majdnem diesel....
Cím: Re:hol érdemes tuningolni?
Írta: voszi - 2013 április, 13, 19:40:58 pm
gyertyákat figyelgesd néhány ezrenként, ha szegényedik, vége a mocinak hamar.
Cím: Re:hol érdemes tuningolni?
Írta: Kombi - 2013 Június, 21, 08:28:54 am
Sziasztok!

Én ezt néztem ki tuningnak:
http://www.racechip.com/chiptuning/opel/insignia/insignia./2-0-cdti-ecotec-118kw/index.php

Mivel az enyém céges autó, így nem ártana, ha észrevétlenül ki tudnám szedni a tuningot, mielőtt szervizbe viszik...;-)

Cím: Re:hol érdemes tuningolni?
Írta: Insignia Mester (Ricsi) - 2013 Június, 21, 22:51:16 pm
Chiptuning kipipálva!  8)

Az Autokorbel-hez vittem.... két mérés előtte... tuning.... két mérés utána!!
Mindezt felár nélkül....

Gyári softver: 213 LE / 360 Nm
Új softver:      260 LE / 430 Nm

ÉÉÉÉs, milyen? Megy mint a vöcsök????  ;D
Mibe fájt a tunning?

100e konvertibilis magyar forintot kértek érte.... Mint a honlapon.....

Iszonyatos a különbség.... Olyan mintha egy csigával közlekedtem volna ideáig....  ;D

Alul sokkal nyomatékosabb, már majdnem diesel....

Ismerős :)

http://www.autokorbel.hu/hirek/opel-insignia-20-turbo-220le-chiptuning/
Cím: Re:hol érdemes tuningolni?
Írta: voszi - 2013 Július, 21, 13:46:56 pm
Azt ne feledd el még, hogy ezek az alulra dundi nyomatékot toló progik baromira melegítik a leömlőt. Könnyen elreped egy idő utàn a permanens hősokktól. A dieselnél nincs ilyen veszély (vagyis sokkal csekélyebb)!
Cím: Re:hol érdemes tuningolni?
Írta: robert69 - 2013 Szeptember, 25, 16:54:59 pm
Kedves Insigniás clubtagok.

Jelentem, hogy a mai napon voltam az Auto Korbelnál a 130 lovas 300 Nm teljesítményű vasamat csináltatni. Alapból 134 lovat produkált a gép. A szoftverezés után viszont 181 lovat és 406Nm-t hoztak ki a gépből. Az első kérdésük az volt a srácoknak hogy tegyenek-e még hozzá? Úgy gondoltam ennyi elég. Az ég világon semmi változást nem vettem észre a gépen azon kívül hogy megy mint az állat. Szegedig volt lehetőségem tesztelgetni mit is bír. Bár most az elejében kicsit finoman bánok még vele. Majd dobom fel a későbbi tapasztalatomat is.
Cím: Re:hol érdemes tuningolni?
Írta: Insignia Mester (Ricsi) - 2013 Szeptember, 25, 20:09:07 pm
Kedves Insigniás clubtagok.

Jelentem, hogy a mai napon voltam az Auto Korbelnál a 130 lovas 300 Nm teljesítményű vasamat csináltatni. Alapból 134 lovat produkált a gép. A szoftverezés után viszont 181 lovat és 406Nm-t hoztak ki a gépből. Az első kérdésük az volt a srácoknak hogy tegyenek-e még hozzá? Úgy gondoltam ennyi elég. Az ég világon semmi változást nem vettem észre a gépen azon kívül hogy megy mint az állat. Szegedig volt lehetőségem tesztelgetni mit is bír. Bár most az elejében kicsit finoman bánok még vele. Majd dobom fel a későbbi tapasztalatomat is.

Lovakat Csalnak elő  http://www.autokorbel.hu/ www.insigniaclub.hu
Cím: Re:hol érdemes tuningolni?
Írta: mzperiksz - 2013 Szeptember, 27, 19:07:43 pm
Szia!

A fogyasztas hogy alakul csippeles utan?
Nekem is 130lovas ecoflex kombim van, es nagyon gondolkodok az okositasan.

Kedves Insigniás clubtagok.

Jelentem, hogy a mai napon voltam az Auto Korbelnál a 130 lovas 300 Nm teljesítményű vasamat csináltatni. Alapból 134 lovat produkált a gép. A szoftverezés után viszont 181 lovat és 406Nm-t hoztak ki a gépből. Az első kérdésük az volt a srácoknak hogy tegyenek-e még hozzá? Úgy gondoltam ennyi elég. Az ég világon semmi változást nem vettem észre a gépen azon kívül hogy megy mint az állat. Szegedig volt lehetőségem tesztelgetni mit is bír. Bár most az elejében kicsit finoman bánok még vele. Majd dobom fel a későbbi tapasztalatomat is.
Cím: Re:hol érdemes tuningolni?
Írta: robert69 - 2013 Szeptember, 27, 21:27:06 pm
Egyenlőre még erre nem tudok választ adni. Amit látok most az az, hogy a pillanatnyi fogyasztásom kevesebbet mutat, de ugye ez nem mérvadó. Kell egy kis idő még a teszteléshez. Az biztos hogy baromi jól megy a verda és nem veszek észre semmi olyasmit amire azt mondanám hogy rosszabb lett azóta.
Cím: Re:hol érdemes tuningolni?
Írta: robert69 - 2013 November, 29, 18:17:39 pm
Nos, volt időm tesztelgetni a gépet. Amit eddig észrevettem:
                  - Mivel kihasználom a lóerő adta lehetőségeket így kb 3-4 dl -el több a fogyasztásom
                  - A tuning óta finomabban jár a motor. Egyenletesebb. Könnyebben indul stb. Sokkal bátrabban megyek bele az előzésekbe.
                  - Viszont 250 Km-nál túlmelegedésre hivatkozva letilt a motor és amíg a hibakódot nem ütöm ki addig nem megy, ráadásul iszonyat hangot ad ki . Törlés után minden rendben.

Röviden tömören ennyi.
       
Cím: Re:hol érdemes tuningolni?
Írta: Insignia Mester (Ricsi) - 2014 Január, 05, 17:02:21 pm
Sziasztok

A kérdésem az lenne ,talàlkozott már vki megfőtt motorral egyik dugattyù nem mozog,a hengerfej még nincs lent ... Ez egy holland szoftveres tuningolas után történt 1000 kmmel...

Ezek szerint elrontotta a programot és elolvadt a dugattyú vagy valami ilyesmi lehet. Más autóknál már fordult elő ilyen . Ja tanács ha szét lesz szedve mindenféleképpen nézzétek meg a dugónak milyen a jelölése mert 4 fajta van . És nem mindegy hogy mi megy bele .
Cím: Re:hol érdemes tuningolni?
Írta: bleroman - 2014 Március, 03, 19:36:19 pm
Sziasztok!

Én ezt néztem ki tuningnak:
http://www.racechip.com/chiptuning/opel/insignia/insignia./2-0-cdti-ecotec-118kw/index.php

Mivel az enyém céges autó, így nem ártana, ha észrevétlenül ki tudnám szedni a tuningot, mielőtt szervizbe viszik...;-)

Szia,

Érdeklődnék, hogy sikerült-e beszerezned a box-ot. Ha igen mik a tapasztalatok. Én is hozzád hasonló cipőbe járok. Chiptuning még nincs a vasra, céges és jó lenne hamar megszabadulni a módosítástól. Rendes chip jobb lett volna de az bizonytalan mikor lesz. Már egy éve megvan, 3 év múlva pedig vissza kell adjam. Addig  jó lenne némi + teljesítmény.
Cím: Re:hol érdemes tuningolni?
Írta: majoros33 - 2014 április, 14, 14:16:42 pm
sztetek inkább dobozos vagy inkább szoftveres tuningot érdenes ?
Cím: Re:hol érdemes tuningolni?
Írta: vasasbnzs OPC 325 - 2014 április, 14, 20:26:52 pm
Mindkettőnek meg van az előnye
Box megveszed beteszed
Szoftver oda viszed megírják ha nem jó vissza letörlik (idő)és ha jön motor frissítés akkor az mindent töröl
Cím: Re:hol érdemes tuningolni?
Írta: Insignia Mester (Ricsi) - 2014 április, 14, 21:15:04 pm
Eddig ismerős körből két insigniát csináltak az autókorbelék . Mind a két autó eddig probléma mentesen üzemel . Szerintem a Chip jobb  mivel az autóra van írva és ha olyan helyen csináltatod mérnek előtte és utána is .
Cím: Re:hol érdemes tuningolni?
Írta: robert69 - 2014 április, 19, 21:45:57 pm
Mindkettőnek meg van az előnye
Box megveszed beteszed
Szoftver oda viszed megírják ha nem jó vissza letörlik (idő)és ha jön motor frissítés akkor az mindent töröl

Annyival kiegészíteném, hogy a motorvezérlő frissítéssel tényleg visszaíródik minden de ezt pl az autokorbel egy tizesért ujra is írja az uj szoftverhez. A box csak részleteket változtat meg (pl turbónyomás) a teljesítményhez, a szoftver átírással meg mindent összehangolnak (turbónyomás, előbefecskendezés üza mennyiség stb) Volt pár ismerősöm (nem csak opel) akik a boxot próbálták ki, le is szedték. Inkább a szoftverezés. Nekem egy éve van meg és nincs semmi bajom vele, pedig adom az ívet neki rendesen.
Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: Insignia Mester (Ricsi) - 2015 Január, 26, 18:32:36 pm

Opel Insignia 2,0 CDTI 130LE chiptuning

Tuningoltuk az Opel zászlóshajóját.
A forma és vezethetőség a legszembetűnőbb példája annak, hogy az Insignia esetében az Opel tényleg mindent bevetett a siker érdekében. A 130LE-s és a 160LE-s 2,0 CDTI motorja megegyezik (a 110, 120 és 140 LE -s verziók is megegyeznek), csak szoftveresen térnek el egymástól. Ezért a „gyengébb” motorból is szép eredményeket lehet kihozni. Megjegyzem, hogy ez a tuning nem egy kihegyezett verzió, csak egy normál teljesítménynövekedésre optimalizált változat, ami hosszú távon sem okoz semmiféle problémát.

Mért értékek:
Autokorbel chiptuning: 187LE, 411Nm

http://www.autokorbel.hu/…/opel-insignia-20-cdti-130le-chi…/í
Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: Piszike - 2015 Február, 18, 14:48:32 pm
Találtam egy ilyet ! Vélemény ? Szabad ilyet berakni ?
 http://www.ebay.com/itm/Chip-Box-OPEL-INSIGNIA-2-0-CDTI-160-HP-Diesel-Performance-Tuning-TuningBox-CR1-/301412571533?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item462d96d98d&vxp=mtr

Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: Insignia Mester (Ricsi) - 2015 Február, 18, 19:03:41 pm
Hát ezekben nem bízok . Jobb egy egyénre írt progi .
Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: pfluger - 2015 Június, 15, 19:34:46 pm
Szombat reggel 5:30 az egyetlen normális cég aki vállalta a munkát
www.atc.hu/
Az eredmény 223LE es 466 Nm !
Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: keszeghorgász - 2015 Június, 22, 17:15:54 pm
Szombat reggel 5:30 az egyetlen normális cég aki vállalta a munkát
www.atc.hu/
Az eredmény 223LE es 466 Nm !
SZIA Pfluger
AZÓTA MI A tapasztalatod?műkszik a vas rendesen?
milyen motor van a gépben(hány lovas?)
ja és mennyibe került a művelet?
köszönöm
Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: pfluger - 2015 Június, 22, 21:56:15 pm
2.0 CDTI 130 Le
Az elso mérésnél kiderült hogy több van benne gyárilag de akkor is nagyon lomha lett 20-as kerékkel
Tapasztalat? 3000 km után azt mondom hogy megy mint a veszedelem, vissza is kell fogom magam mert szét fogom cseszni a kuplungot meg a fékeket.
Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: keszeghorgász - 2015 Június, 24, 11:14:38 am
2.0 CDTI 130 Le
Az elso mérésnél kiderült hogy több van benne gyárilag de akkor is nagyon lomha lett 20-as kerékkel
Tapasztalat? 3000 km után azt mondom hogy megy mint a veszedelem, vissza is kell fogom magam mert szét fogom cseszni a kuplungot meg a fékeket.
Húúú..ez jó hír!!
Beszéltem a céggel,a jövőhéten tudom bejelenteni az autót.Az enyém is 2.0 140le eco flexes.Most 1 éves a gép.Nálam alacsony fordulaton rettenetesen lomha,azért akarok én is egy kis powert előrángatni valahonnan.Az ár publikus,hogy mennyiért csinálták??Egyébként fent vagy az atc honlapján is,hogy nagyon hajnalban csinálták az autódat!
Na mindegy...majd írok én is,hogy mi történt
Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: pfluger - 2015 Június, 24, 22:05:48 pm
Rugalmasak voltak atutazoban voltam reggel 5:30ra mentem
150e 2 méréssel de szerintem megéri
Cím: chiptuning
Írta: keszeghorgász - 2015 Július, 07, 19:52:59 pm
Üdv Mindenkinek
Megtörtént az én drágám tuningolása az ATC-nél-Hát mondhatom eddig én is csigával közlekedtem.Érdekesség képpen a gyári adatok 171le és 407Nm-t mutattak(a tuning előtt),pedig 143le és 370Nm a gyári adat.
A tuning után 244le és 487Nm.Elképesztően gyorsul,ezt nem hittem volna,tényleg nagy a különbség.
Ja M5-ön kipróbálva 245km/h a vége!!!!beszarás.....,fent van az atc.hu-n a mai tuning képekkel(akit érdekel)
Majd még írok,hogy mi a tapasztalat..
Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: pfluger - 2015 Július, 08, 12:38:47 pm
Kuplungra vigyazz  ;)
Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: keszeghorgász - 2015 Július, 08, 17:59:30 pm
Kuplungra vigyazz  ;)

Már hogy érted,hogy vigyázzak a kuplungra?
Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: pfluger - 2015 Július, 09, 15:16:36 pm
Ugy értem hogy elég brutális a nyomaték es szét fogja cseszni a kuplungot vagy ha váltót ha nem tudsz normálisan közlekedni
Nekem nehéz mert tényleg brutális lett  :o
Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: Katona.1 - 2015 Szeptember, 01, 13:19:32 pm
Sziasztok!

Aprócska kérdésem lenne hozzátok!
http://www.ebay.de/itm/Chip-Tuning-Box-OPEL-INSIGNIA-2-0-CDTI-160-190-PS-35-PS-CHIPTUNING-/301691661323?fits=Make%3AOpel|Model%3AInsignia+Sports+Tourer&hash=item463e396c0b

Erről mi a véleményetek ?   Próbált valaki ilyesmi boxot ? 
Iratni semmiképpen sem akarom az autót.
Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: ozsolt - 2015 Október, 01, 22:55:56 pm
Erről mi a véleményetek ?...
SOHA nem mernénk ilyet venni egy kereskedőtől, főleg nem az eBay-ben. Neked ott németben „kéznél van” a Racechip (http://www.racechip.com/?gclid=CjwKEAjws7OwBRCn2Ome5tPP8gESJAAfopWs4n1xFOEIF7TdveAaiCyj6KdQo_uPxHOp_QS-cDwgaBoCkZzw_wcB), ők a gyártó, és még garit is adnak a motorra is, ha akarod. No meg régóta van nevük ezen a téren, komoly tesztjeik, stb.
Cím: Re:chiptuning
Írta: ozsolt - 2015 Október, 01, 23:03:23 pm
...Érdekesség képpen a gyári adatok 171le és 407Nm-t mutattak(a tuning előtt),pedig 143le és 370Nm a gyári adat...
Na, én ott mentem volna azonnal haza :) Jelen tudásom szerint az nem lehetséges, hogy ennyivel másabb mint a gyári érték. De azt sem tudom feldolgozni, hogy közel 100 LE-vel megnő a teljesítmény, az 70% plusz lenne. Ilyet egyetlen chiptuningnál sem hallottam még, legalább is olyannál, ami nem nyírná ki az autót. Bár remélem nincs igazam, és egyébként sem igazán értek ehhez. Csak látom, hogy a külföldi, neves cégeknél még közel sincs ilyen nagyságrendű eredmény, illetve az ATC is 10–30%-ot ígér a weboldalán. Fura...
Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: Fedav - 2015 Október, 06, 17:03:15 pm
Erről mi a véleményetek ?...
SOHA nem mernénk ilyet venni egy kereskedőtől, főleg nem az eBay-ben. Neked ott németben „kéznél van” a Racechip (http://www.racechip.com/?gclid=CjwKEAjws7OwBRCn2Ome5tPP8gESJAAfopWs4n1xFOEIF7TdveAaiCyj6KdQo_uPxHOp_QS-cDwgaBoCkZzw_wcB), ők a gyártó, és még garit is adnak a motorra is, ha akarod. No meg régóta van nevük ezen a téren, komoly tesztjeik, stb.

Én sem tennék ilyet az autóba, inkább a szoftver átírás valami megbízhatónak tűnő cégnél.
 A Korbelnél van fékpad és van múltjuk, csak az zavaró, hogy úgy tűnik mintha nagyon unnák már az ügyfeleket és a munkát, valamint úgy minősítenek rossz konstrukciójúnak egy motort, hogy igazából semmi komoly alapja nincs, és semmi komoly érvvel nem tudja alátámasztani a véleményét. Nem erősíti a szakmaiságukba vetett bizalmat.
A szekszárdi Rigotech teljesen máshogy áll az ügyfélhez, bár náluk nincs teljesítménymérésre lehetőség, az eredményt máshol lehet csak számszerűen is kimutatni.
Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: zambo - 2016 Január, 18, 20:46:22 pm
Üdv mindenkinek.
Egy éve van egy 130le diesel gépem ,és ugye eszébe jut az embernek az "okosítás" . Sokat olvastam utána,és azt írják sok helyen ,hogy a 110,130 és 160 le paripák egyforma motorral készülnek,csak a programjuk más. Lehet butaság de felmerül bennem a kérdés akkor nem az lenne a legegyszerűbb ha valaki leszedné egy 160le szoftverét ,és simán rátöltenénk a 110 és 130 as gépekre ? Olcsóbb is lenne meg biztonságos is ,hisz gyári. Igaz sajnos nem próbáltam a 160 ast de biztos azért van különbség még az enyémhez is... Mondjuk a gyári adatok szerint ugyan az a gyorsulása.
Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: pkovacs70 - 2016 Január, 18, 22:24:24 pm
Maga a motor mindhárom esetben ugyan az.
Úgy tudom, hogy a 110 és a 130 LE változat között csak szoftveres különbség van(több töltést ad a turbónak, módosított motorvezérlés). A 160LE-s változaton viszont fizikailag is nagyobb turbó van.

ui: a 160-as lényegesen jobban megy, mint a 130-as. Papíron is, de az életben meg pláne... :-) de hát ez természetes is, ott az a +30 paci. 

Közben utána olvastam: a 160-asnak konkrétan változó geometriájú turbója van, míg a 110-esnek és a 130-asnak fix.
Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: mzperiksz - 2016 Január, 19, 08:44:55 am
2011-ig a ugyanaz a 110-130-160 lovas csak a szoftver mas, ezert van a motoron a20dth kod.
2011-tol mar valtozott a motor es a turbo is, kiveve a 130 lovas ecoflex-nel.
Ergo a 130 lovas ecoflexre fel lehet tolteni a 160 lovas map-et.
Van valakinek 160 lovas verzio amirol le tudjuk tolteni? Ha igen rendelek egy programozot :)

Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: zambo - 2016 Január, 19, 18:24:49 pm
Örülök ,hogy másnak is megmozgattam a fantáziáját. :) ,én is csak agyaltam rajta ,természetesen ha nem egyformák a motorok akkor nem jó ,biztosra kell menni :). De elvileg működhet.
Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: Kumacs - 2016 Február, 27, 11:22:56 am
Gondolkodtam én is az említett házi-megoldáson, aztán rájöttem, hogy ennek sajnos sok értelme nincsen, pontosabban nem tudom házilag megcsinálni. Az Insigniákban valamilyen különleges tuning védelemmel ellátott Bosch edc17 motorvezérlő van, amit csak a vezérlőt kinyitva lehet olvasni és írni, tehát csatlakozón keresztül nem megy semmi. Más gyári programot sem lehet rá feltölteni, mert azzal sem indul be a gép. Ez komoly szaktudást igényel és az eszköz hozzá is sok ezer euró és akkor még az sem biztos, hogy jó lesz. Szóval úgy döntöttem, hogy spórolok és megcsináltatom az ATC-nél. Egyik munkatársam már megcsináltatta ott az Insigniáját és brutális lett. Fél éve használja minden gond nélkül. Kipróbáltuk az egyébként két azonos autót egymás mellett is, és hát hatalmas a különbség. Ha én egy fokozattal lentebről megyek mellette és egyszerre adunk gázt, akkor is elmegy nekem látványosan. Ráadásul kevesebbet eszik neki átlagban hat decivel mióta megkapta a tuningot. Állítólag van csoportos kedvezmény. Ha itt meglennénk páran, akkor azt ki lehetne használni. Esetleg valaki? ;)
Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: drtoth.karoly - 2016 Február, 27, 18:28:58 pm
Engem érdekel, 130 pacisból mennyit lehet kihozni?
Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: Kumacs - 2016 Február, 28, 15:53:52 pm
Azt mondják, hogy csak szoftveres eltérés van az összes motornál. Így, hogy a 130 lovas eleve a 163 lovas butított változata, tehát 200 lóerő felett ígérnek az összesnek. De nézegettem méréseket a neten és úgy tűnik, hogy a 130 lovas is azért erősebb, mint amit megadnak. Mielőtt vettem az autóm vezettem gyári 163 lovasat is, de őszintén megmondom, hogy alulról semmivel nem ment jobban érzésre, mint az én 130 lovasom, fent meg talán picivel. A kereskedő is mondta, hogy érzésre nagyon hasonlóan mennek, főleg alulról. Inkább kértem a gyári több paci helyett extrákat bele. Mondván, hogy úgy is meg lesz majd a 200 lóerő. A korábbi hozzászólásokat itt elolvasva talán ez a leírás talán pont azé, aki itt már hozzászólt és tuningoltatott. De azt a tájékoztatást kaptam, hogy innen már több Insigniát is vittek az ATC-hez és általánosan ez várható. http://www.atc.hu/blog/opel_insignia_2-0_chiptuning_dyno
Tehát a 200-220 lóerő és olyan 460 nm reális.
Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: gilisztakiraly - 2016 Február, 29, 18:06:13 pm
460Nm...Ehhez mit szólna az én M32WR váltóm aminek nevébe az 32 a 320Nm max névleges bemenő nyomatékot jelenti, (ha jól tudom)? Szegény csapágyazása így is sok autóban feladja.
Ezen nagy számok mellet az erőátviteli alkatrészek (elején mindjárt a kuplunggal) gyorsabb elhasználódására is számítani kell.
De persze lehet, hogy a gyárban hagytak 45% tartalékot ezekben az alkatrészekben...
Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: Kumacs - 2016 Február, 29, 19:48:57 pm
Gondolom, ahogy az összes többi tuningolt jól bírná a tied is. Eleve 40-50Nm-el többet tudnak ezek a motorok, mint az Opel megad. Tehát a 350 vagy 400Nm gyárilag is adott (papíron 130/163Le). Innentől kezdve kb. 10-20%-al többről beszélünk. :) A kollegámé is nagyon jól bírja. De lehet kérni gyengébb beállítást is. kb 10 lóerős lépcsőkben, azt mondták. T
Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: gilisztakiraly - 2016 Március, 01, 15:55:24 pm
Még várom a hosszútávú tapasztalatokat, valóban bírja-e a többi alkatrész a nagyobb igénybevételt. >220LE amit az ATC honlapon megadnak az csak egy demonstráció, nem is biztos, hogy hosszútávú használatra ajánlják az ügyfeleknek. +10% - 15% az biztosan vállalható.

üdv:
Zsolti
Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: gilisztakiraly - 2016 Március, 01, 18:16:14 pm
Rigotech-től kaptam ajánlatot. Ami az ajánlatban szimpatikus számomra, hogy nem 220LE meg 460Nm amiről beszélnek hanem +10-38 LE 50-70Nm -ről. Ez számomra is reális tartható ígéret. talán nem titok 120.000 és 150.000 Ft a csomag A20DT -re. A 0,4 - 1.2 l fogyasztáscsökkenés az kissé marketingszagú számomra, a 0,4 lehetséges, olyan vezetési stílussal, amihez meg nem érdemes tuningoltatni :-)  .  Így egyenlőre még várok a tuninggal
üdv
Zsolti
Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: Kumacs - 2016 Március, 01, 21:52:01 pm
Sehol nem olvastam, hogy gond lett volna. Itt sem. Kollegám fél év alatt 30.000 km-t tett bele a kocsiba semmi baja.
A Rigotech is szimpatikus, de ott nincs mérés. Egy mérés meg máshol 10-20e forint, plusz az ide-oda kocsikázás.
Egyébként amit kaptál onnan ajánlatot az ugyanaz, mint az ATC, amit lehoz.
390-400Nm alap +50-60-70Nm az még 470Nm is lehet. A Rigotech viszont nem mér, ha jól tudom. Akárhol néztem a neten
mindenhol 40-50-60Nm-el erősebbek az Insigniák, mint amit a gyár megad. http://www.superchips.co.uk/curves/20CDTI165ps.pdf
Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: gilisztakiraly - 2016 Március, 02, 20:44:59 pm
Köszönöm az információt. Ezek szerint azért valóban van tartalék a kocsiban az erőátvitelben is. A görbéket megnéztem, ezek szerint +20% az más tuning cégek szerint is vállalható. A tavasszal lehet rászánom magam én is egy tuningra.
üdv:
Zsolti
Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: gilisztakiraly - 2016 Március, 02, 21:08:04 pm
http://www.energy-tuning.co.uk/tuningbox.php
Talán ismeritek, elég jó az ára és főleg az tetszik, hogy állítható a tuning a kapcsolókkal. Szimpatikus nekem..
Esetleg valakinek van, vagy tud róla, kíváncsi lennék a tapasztalatokra
Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: Insignia Mester (Ricsi) - 2016 Március, 02, 23:03:45 pm
Eds Motorsport és kész . 10 éve bizonyítanak opeleken

http://www.eds-motorsport.de/index.php?cat=c23_Insignia-Insignia.html
Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: Kumacs - 2016 Március, 03, 19:03:22 pm
Ez kb. 200.000 Ft mire itthon van. És akkor a mérés nincs benne. :( És ez csak 2011-es modellévig jó, utána valami speckó tuningvédelem került a dízelekbe, hogy csatlakozón keresztül nem lehet őket tuningolni...
Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: drtoth.karoly - 2016 április, 30, 11:18:55 am
Üdv Mindenkinek! Tegnap megkapta a járgányom a várt tuningot a Korbelautó műhelyében. Az eredmény számokban: gyárilag a 96kW/131Le eleve 140 Le volt, illetve 322Nm a mérés alapján, tuning után 195 Le és 410 Nm lett. A szaki elmondása szerint nem jelent semmilyen kockázatot az eredmény, mivel eleve egy picit erősebb volt a gép. Mindezt 115 pénzért 3 óra alatt. Szerintem teljesen korrektek voltak, ajánlom mindenkinek őket. Hazafelé a járgány nagyon jól ment, rendesen vissza kellett fognom magam. Főleg előzéseknél jött ki, és jött jól a +teljesítmény. Az ígért fogyasztás csökkenés is össze jöhet, de erről majd a későbbi használat után.
A régi eredeti programot elküldték emailben, viasszaállítás, ha szükséges ingyenes. Na üdv mindenkinek, az Egri Találkozósoknak pedig jó mulatást. Képek később.
Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: Silas - 2016 Június, 30, 13:13:43 pm
Sziasztok "tunigoltatottautó" tulajok!

Többen írtátok, hogy sokkal jobban megy az autó, ami logikus is.
Viszont csak egy valaki számolt be kb. ugyanolyan mértékű, sőt több (mert nyomja neki) fogyasztásról.
Nekem 2010-es 130LE-s automatám van.
Amikor vettem volt benne valamiféle tuning a SPORT gombbal lehetett aktiválni, de egy "visszahívás" miatt felül lett írva OPEL szervizben.
Most vakaródzom, hogy mégis csak jó lenne valami optimalizálás a teljesítményen és főleg a nyomatékon.
A spritmonitor (https://www.spritmonitor.de/en/detail/641840.html) szerinti átlagos fogyasztásom 6,51l/100km.
Megfontolt vezető vagyok, ahogy az látszik a többi járművem esetében is.
5,03-as átlagnál többet nem tudtam jobbat produkálni vele (Tárnok-Nyíregyháza-Tárnok a régi 3-ason családosan).
Egy ekkora automatától ez remek érték.
Szóval ki mit tapasztalt a tuning óta?
Érdemes továbbra is a SPORT gombra "aktiválni" a tuningot?
Köszönettel,
Tiby
Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: Insignia Mester (Ricsi) - 2016 Július, 01, 19:14:24 pm
Sziasztok "tunigoltatottautó" tulajok!

Többen írtátok, hogy sokkal jobban megy az autó, ami logikus is.
Viszont csak egy valaki számolt be kb. ugyanolyan mértékű, sőt több (mert nyomja neki) fogyasztásról.
Nekem 2010-es 130LE-s automatám van.
Amikor vettem volt benne valamiféle tuning a SPORT gombbal lehetett aktiválni, de egy "visszahívás" miatt felül lett írva OPEL szervizben.
Most vakaródzom, hogy mégis csak jó lenne valami optimalizálás a teljesítményen és főleg a nyomatékon.
A spritmonitor (https://www.spritmonitor.de/en/detail/641840.html) szerinti átlagos fogyasztásom 6,51l/100km.
Megfontolt vezető vagyok, ahogy az látszik a többi járművem esetében is.
5,03-as átlagnál többet nem tudtam jobbat produkálni vele (Tárnok-Nyíregyháza-Tárnok a régi 3-ason családosan).
Egy ekkora automatától ez remek érték.
Szóval ki mit tapasztalt a tuning óta?
Érdemes továbbra is a SPORT gombra "aktiválni" a tuningot?
Köszönettel,
Tiby

Sport gombos tuning jó megoldás . EDS-Motorsportnak is van ilyen és elég megbízható progi .
Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: logger - 2016 Július, 07, 05:30:08 am
Nekem a 2012-es 130lovas zafirában van sport gomb. Arra a tuning beállítást megcsinálni, és a normál módot meghagyni gyárira, ilyet melyik cég csinál (az eddig felsorolt összes)?
A többieknek esetleg tapasztalatok azóta?
Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: racztamas76 - 2016 Szeptember, 03, 17:39:36 pm
Sziasztok
Már 1 hete hogy nekiugrottam a Budapesti Magic Tuningnál megcsináltattam a motorvezérlő átprogramozását
130LE-ből 160++ lett a nyomaték pedig 300NM-ről brutális 365NM++ re sikeredett
ha valakit érdekel 30% kedvezményt tudok szerezni ha valakit érdekel.
Az autó (mint ha kicserélték) volna és BRUTÁLIS lett
Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: BremboSV - 2016 Szeptember, 11, 20:03:00 pm
mit szol DPF  a 210 LE-re? Nem tisztítja magát tul gyakran ?
Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: BremboSV - 2016 Szeptember, 13, 21:19:39 pm
A Rigotechbol kaptam ár ajánlatat a chipre-800 €+500 km utazni,de hogy mit hoznak ki a motorbol,egy betu sincs rola,csak 4 email tele dumával,nagyon jol tudnak irnyi,mind egy politikus-6 oldal,de semit sem tudtam meg.
Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: BremboSV - 2016 Szeptember, 14, 09:44:53 am
Na ma jott meg tuluk a grafikon,mit tudnak a motorbol kihoznyi  385 Nm,160 LE-ez szerintem nagyon kevés az árhoz képest.  Más czég 150 € tudna nekem beletenyi gyári programot a 160 LE verziobol-A20DTH. A BRS pedig 650€ - 420 Nm,192 LE. A ciptuning.cz pedig 216 € 385 Nm, 172 LE,  vagy  400 NM, 184 LE.
Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: Fedav - 2016 Szeptember, 22, 07:48:36 am
Nekem elkezdet piszkálni a fantáziámat az EDS Motorsport, elég sokféle lehetőséget kínálnak, úgy tűnik rugalmas a rendszerük és régóta foglalkoznak Opelekkel.
Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: drtoth.karoly - 2016 Szeptember, 22, 20:09:25 pm
AutoKorbel, gyors, korrekt, gari is van, érdemes velük beszélni. Ja és elérhető ár.
Cím: tunig
Írta: BremboSV - 2016 Október, 30, 09:38:30 am
a rigotech 800€ akar,hát nem olcsok.
Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: Insignia Mester (Ricsi) - 2016 Október, 30, 21:28:42 pm
800€ nem épen a legjobb ár ajánlat.

Eds nem olcsó de elég minőségi cucc is . Ismerősi körben és nálam is többször bizonyított már .
Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: BremboSV - 2016 Október, 31, 15:54:22 pm
én a rifotechra gondoltam-ok a 160 LE 800 € kérnek. A EDS joval kevesebb.
Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: zambo - 2016 November, 14, 23:05:08 pm
Üdv . Rászántam magam a motor optimalizálásra. Interneten sokat keresgettem,így akadtam az AETuning cègre Tát on. Több Insigniát, tuningolt màr. Az ember nagyon szimpatikus,a hely nagyon profi.Facebookon rá lehet keresni. A vas addig 130 le. 300nm Cdti manuális. Alapban 137/320 at hozta . Az optimalizálás után 168le 395nm lett. Mehetett vola még rà ,de a kézi váltó ,miatt nem javasolta 400nm fölé, a le pedig a részecskeszűrő miatt nem emelte tovább. Egyenlőre kevés a tapasztalatom pár napja használom igy,de a motor karakterisztikája nem változott csak jóval hatásosabb ,erősebb ! Most azt mondom aki teheti,csinàltassa meg,ez az autó megkívánja a nyomatékot,sokkal könnyebben mozdul a vas, kevésbé lomha az indulásnál . Ha jol látom a fogyasztás csökkenés is meglesz,de erről érdemben később tudok nyilatkozni. Remélem segítettem, jó utat mindenkinek .
Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: BremboSV - 2016 December, 20, 19:33:06 pm
800€ nem épen a legjobb ár ajánlat.

Eds nem olcsó de elég minőségi cucc is . Ismerősi körben és nálam is többször bizonyított már .
Nem egészen értem,hogy mejik csomagot kell válaszatanyi a EDS Motosportnál. Van a IPF-Tuninglizenz,Opel Insignia A20DT C/E/H/J/L Phase1 Leistungssteigerung vagy a Opel Insignia A20DT C/E/H/J/L IPF-Online-Tuning-System. Az árak most nagyon kedvezoek.
Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: Insignia Mester (Ricsi) - 2016 December, 20, 19:52:11 pm
800€ nem épen a legjobb ár ajánlat.

Eds nem olcsó de elég minőségi cucc is . Ismerősi körben és nálam is többször bizonyított már .
Nem egészen értem,hogy mejik csomagot kell válaszatanyi a EDS Motosportnál. Van a IPF-Tuninglizenz,Opel Insignia A20DT C/E/H/J/L Phase1 Leistungssteigerung vagy a Opel Insignia A20DT C/E/H/J/L IPF-Online-Tuning-System. Az árak most nagyon kedvezoek.

A legtisztább ha írsz nekik egy e-mailt . Alvázszámot úgy is kérnek hozzá . EDS bácsi gyorsan válaszol . Itt kicsit sok az infó . :)
Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: BremboSV - 2016 December, 23, 13:01:49 pm
o.K. Koszi. Nos a EDS Motosport is kiesett. Ok sem tudnak segitenyi.
Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: szabolcs1984 - 2017 Február, 04, 17:23:01 pm
Sziasztok..
Tunning szempontból az f40 es kézi válltó mennyi nyomatékot bír el..ami meg hosszú távon sem jelentene gondot?  160le 350nm a gyari adat..ha jol olvastam mèg anno Ricsi leirását amit alvázszám alapján küldött mikor vettem a kocsit, f40 es tipusu válltó van bent.
Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: Insignia Mester (Ricsi) - 2017 Február, 05, 19:15:40 pm
1- Sebesség fokozat MAX 300NM

Többi fokozat MAX 400NM
Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: Fehér István - 2017 Február, 07, 01:39:30 am
Sziasztok!!

Először is köszi annak aki csinálta / csinálja a fúrumot , másodsorban pedig érdeklődni szeretnék erről a chiptuningos témáról:)

Végigolvastam a megjegyzéseket és véleményeket és azt vettem észre hogy a legtöbben az ATC és az Autokorbel-t ajánljátok. (Érdeklődnék részletesebben a vevőkhöz álló viszonnyal kapcsolatban,árról,tapasztalatokról,garanciáról,megbízhatóságról)

Szeretnék még több infót róluk ugyanis egy 2010.májusi 2.0cdti 160le-s paripam van es mar lassan másfél éve gondolkozok hogy " seggbe" rugdossam a kicsikémet ( na nem mintha megérdemelné mert imádom:D ). Mellékesen a gyári 18as felnit lecseréltem 19re és ezáltal lomhább lett kicsit. Illetve én is szeretnék optimalizálni és hogy mennyit hogy érdemes hoszabb távon károsodásmentesen kihozni belőle. (Olvastam itt 180 - 190 és 220 lóerőről is) Nyilván a legtöbbet szeretném kihozni belőle hiszen fiatal vagyok még és szeretem mindenhol (persze ép ésszel!) taposni a gázt.

Válaszotokat előre is nagyon szépen köszönöm.!

További szép hetet minden Insignia tulajnak:)


Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: BremboSV - 2017 Február, 16, 20:43:46 pm
EDS Motosport a csúcs,ettől jobbat nem találsz. Még a BRS is kiváló,de Magyarországban nem elérhetö.
Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: Insignia727 - 2017 Március, 20, 20:30:46 pm
Sziasztok. En mar ugy vettem az Insigniamat hogy meg volt Chippelve. A kerdesem az lenne befojasolhatja e az automata sebessegvaltom mukodeset? Mivel nekem kicsit ugy tunik hogy tul magas fordulatszamnal valt fejjebb. Olyan erzes mintha sport uzembe lenne kapcsolva, pedig ilyen lehetosig nincs az auton.
Cím: Re:Hol érdemes tuningolni?
Írta: BremboSV - 2017 április, 19, 16:59:48 pm
Meglehet,hogy játszotak bele ijen modosítást,ha lehetséges. Ezt inkáb a tuning czégném kellene érdeklodnyi,hogy modosíthatsa e a programjuk az atomata váltot is.