Szerző Téma: Hol érdemes tuningolni?  (Megtekintve 17616 alkalommal)

vasasbnzs OPC 325

  • Full Member
  • ***
  • Hozzászólások: 111
Re:hol érdemes tuningolni?
« Válasz #20 Dátum: 2013 április, 11, 19:47:18 pm »
Hogyan hoztak ki ennyit a kocsiból? Én úgy tudtam hogy csak 10% al lehet felhúzni ,a dieselt  20-30% al.

nadtom

  • ..........
  • Jr. Member
  • *
  • Hozzászólások: 77
Re:hol érdemes tuningolni?
« Válasz #21 Dátum: 2013 április, 11, 21:04:14 pm »
Chiptuning kipipálva!  8)

Az Autokorbel-hez vittem.... két mérés előtte... tuning.... két mérés utána!!
Mindezt felár nélkül....

Gyári softver: 213 LE / 360 Nm
Új softver:      260 LE / 430 Nm

ÉÉÉÉs, milyen? Megy mint a vöcsök????  ;D
Mibe fájt a tunning?

Stiffike

  • újonc
  • *
  • Hozzászólások: 19
Re:hol érdemes tuningolni?
« Válasz #22 Dátum: 2013 április, 11, 21:16:22 pm »
Hogyan hoztak ki ennyit a kocsiból? Én úgy tudtam hogy csak 10% al lehet felhúzni ,a dieselt  20-30% al.

A turbós motorokat lehet felhúzni 20-30%-kal, mindegy, hogy benzines vagy diesel. A szívó benzinest lehet 5-10%-kal.

Egyébként simán... Megvolt másfél óra alatt, a négy méréssel együtt....

Csak, hogy tovább fokozzam ez csak a "szolid" verzió....
Az első kérdés az volt, hogy finomhangolást szeretnék, vagy hozzon ki mindent belőle....
A teljes felcsavarás 285-300 LE körülire, és 480 Nm-re változtatta volna!!!
Viszont az elismerten a tartósság és megbízhatóság rovására ment volna.....

Stiffike

  • újonc
  • *
  • Hozzászólások: 19
Re:hol érdemes tuningolni?
« Válasz #23 Dátum: 2013 április, 11, 21:21:56 pm »
Chiptuning kipipálva!  8)

Az Autokorbel-hez vittem.... két mérés előtte... tuning.... két mérés utána!!
Mindezt felár nélkül....

Gyári softver: 213 LE / 360 Nm
Új softver:      260 LE / 430 Nm

ÉÉÉÉs, milyen? Megy mint a vöcsök????  ;D
Mibe fájt a tunning?

100e konvertibilis magyar forintot kértek érte.... Mint a honlapon.....

Iszonyatos a különbség.... Olyan mintha egy csigával közlekedtem volna ideáig....  ;D

Alul sokkal nyomatékosabb, már majdnem diesel....

voszi

  • újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
Re:hol érdemes tuningolni?
« Válasz #24 Dátum: 2013 április, 13, 19:40:58 pm »
gyertyákat figyelgesd néhány ezrenként, ha szegényedik, vége a mocinak hamar.
4.2FSI

Kombi

  • újonc
  • *
  • Hozzászólások: 12
Re:hol érdemes tuningolni?
« Válasz #25 Dátum: 2013 Június, 21, 08:28:54 am »
Sziasztok!

Én ezt néztem ki tuningnak:
http://www.racechip.com/chiptuning/opel/insignia/insignia./2-0-cdti-ecotec-118kw/index.php

Mivel az enyém céges autó, így nem ártana, ha észrevétlenül ki tudnám szedni a tuningot, mielőtt szervizbe viszik...;-)

« Utoljára szerkesztve: 2013 Június, 26, 19:20:53 pm írta Opel Ivanits »

Insignia Mester (Ricsi)

  • Administrator
  • Insignia Mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1830
Re:hol érdemes tuningolni?
« Válasz #26 Dátum: 2013 Június, 21, 22:51:16 pm »
Chiptuning kipipálva!  8)

Az Autokorbel-hez vittem.... két mérés előtte... tuning.... két mérés utána!!
Mindezt felár nélkül....

Gyári softver: 213 LE / 360 Nm
Új softver:      260 LE / 430 Nm

ÉÉÉÉs, milyen? Megy mint a vöcsök????  ;D
Mibe fájt a tunning?

100e konvertibilis magyar forintot kértek érte.... Mint a honlapon.....

Iszonyatos a különbség.... Olyan mintha egy csigával közlekedtem volna ideáig....  ;D

Alul sokkal nyomatékosabb, már majdnem diesel....

Ismerős :)

http://www.autokorbel.hu/hirek/opel-insignia-20-turbo-220le-chiptuning/
info@insigniaclub.hu

Info/szerviz/egyéb Tel: 06-70-977-7121

voszi

  • újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
Re:hol érdemes tuningolni?
« Válasz #27 Dátum: 2013 Július, 21, 13:46:56 pm »
Azt ne feledd el még, hogy ezek az alulra dundi nyomatékot toló progik baromira melegítik a leömlőt. Könnyen elreped egy idő utàn a permanens hősokktól. A dieselnél nincs ilyen veszély (vagyis sokkal csekélyebb)!
4.2FSI

robert69

  • Global Moderator
  • Full Member
  • *****
  • Hozzászólások: 127
Re:hol érdemes tuningolni?
« Válasz #28 Dátum: 2013 Szeptember, 25, 16:54:59 pm »
Kedves Insigniás clubtagok.

Jelentem, hogy a mai napon voltam az Auto Korbelnál a 130 lovas 300 Nm teljesítményű vasamat csináltatni. Alapból 134 lovat produkált a gép. A szoftverezés után viszont 181 lovat és 406Nm-t hoztak ki a gépből. Az első kérdésük az volt a srácoknak hogy tegyenek-e még hozzá? Úgy gondoltam ennyi elég. Az ég világon semmi változást nem vettem észre a gépen azon kívül hogy megy mint az állat. Szegedig volt lehetőségem tesztelgetni mit is bír. Bár most az elejében kicsit finoman bánok még vele. Majd dobom fel a későbbi tapasztalatomat is.
Addig amíg úgy tesznek, mint ha jól megfizetnének én is úgy teszek mint ha jól dolgoznék

Insignia Mester (Ricsi)

  • Administrator
  • Insignia Mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1830
Re:hol érdemes tuningolni?
« Válasz #29 Dátum: 2013 Szeptember, 25, 20:09:07 pm »
Kedves Insigniás clubtagok.

Jelentem, hogy a mai napon voltam az Auto Korbelnál a 130 lovas 300 Nm teljesítményű vasamat csináltatni. Alapból 134 lovat produkált a gép. A szoftverezés után viszont 181 lovat és 406Nm-t hoztak ki a gépből. Az első kérdésük az volt a srácoknak hogy tegyenek-e még hozzá? Úgy gondoltam ennyi elég. Az ég világon semmi változást nem vettem észre a gépen azon kívül hogy megy mint az állat. Szegedig volt lehetőségem tesztelgetni mit is bír. Bár most az elejében kicsit finoman bánok még vele. Majd dobom fel a későbbi tapasztalatomat is.

Lovakat Csalnak elő  http://www.autokorbel.hu/ www.insigniaclub.hu
info@insigniaclub.hu

Info/szerviz/egyéb Tel: 06-70-977-7121

mzperiksz

  • Jr. Member
  • **
  • Hozzászólások: 81
Re:hol érdemes tuningolni?
« Válasz #30 Dátum: 2013 Szeptember, 27, 19:07:43 pm »
Szia!

A fogyasztas hogy alakul csippeles utan?
Nekem is 130lovas ecoflex kombim van, es nagyon gondolkodok az okositasan.

Kedves Insigniás clubtagok.

Jelentem, hogy a mai napon voltam az Auto Korbelnál a 130 lovas 300 Nm teljesítményű vasamat csináltatni. Alapból 134 lovat produkált a gép. A szoftverezés után viszont 181 lovat és 406Nm-t hoztak ki a gépből. Az első kérdésük az volt a srácoknak hogy tegyenek-e még hozzá? Úgy gondoltam ennyi elég. Az ég világon semmi változást nem vettem észre a gépen azon kívül hogy megy mint az állat. Szegedig volt lehetőségem tesztelgetni mit is bír. Bár most az elejében kicsit finoman bánok még vele. Majd dobom fel a későbbi tapasztalatomat is.

robert69

  • Global Moderator
  • Full Member
  • *****
  • Hozzászólások: 127
Re:hol érdemes tuningolni?
« Válasz #31 Dátum: 2013 Szeptember, 27, 21:27:06 pm »
Egyenlőre még erre nem tudok választ adni. Amit látok most az az, hogy a pillanatnyi fogyasztásom kevesebbet mutat, de ugye ez nem mérvadó. Kell egy kis idő még a teszteléshez. Az biztos hogy baromi jól megy a verda és nem veszek észre semmi olyasmit amire azt mondanám hogy rosszabb lett azóta.
Addig amíg úgy tesznek, mint ha jól megfizetnének én is úgy teszek mint ha jól dolgoznék

robert69

  • Global Moderator
  • Full Member
  • *****
  • Hozzászólások: 127
Re:hol érdemes tuningolni?
« Válasz #32 Dátum: 2013 November, 29, 18:17:39 pm »
Nos, volt időm tesztelgetni a gépet. Amit eddig észrevettem:
                  - Mivel kihasználom a lóerő adta lehetőségeket így kb 3-4 dl -el több a fogyasztásom
                  - A tuning óta finomabban jár a motor. Egyenletesebb. Könnyebben indul stb. Sokkal bátrabban megyek bele az előzésekbe.
                  - Viszont 250 Km-nál túlmelegedésre hivatkozva letilt a motor és amíg a hibakódot nem ütöm ki addig nem megy, ráadásul iszonyat hangot ad ki . Törlés után minden rendben.

Röviden tömören ennyi.
       
Addig amíg úgy tesznek, mint ha jól megfizetnének én is úgy teszek mint ha jól dolgoznék

Insignia Mester (Ricsi)

  • Administrator
  • Insignia Mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1830
Re:hol érdemes tuningolni?
« Válasz #33 Dátum: 2014 Január, 05, 17:02:21 pm »
Sziasztok

A kérdésem az lenne ,talàlkozott már vki megfőtt motorral egyik dugattyù nem mozog,a hengerfej még nincs lent ... Ez egy holland szoftveres tuningolas után történt 1000 kmmel...

Ezek szerint elrontotta a programot és elolvadt a dugattyú vagy valami ilyesmi lehet. Más autóknál már fordult elő ilyen . Ja tanács ha szét lesz szedve mindenféleképpen nézzétek meg a dugónak milyen a jelölése mert 4 fajta van . És nem mindegy hogy mi megy bele .
info@insigniaclub.hu

Info/szerviz/egyéb Tel: 06-70-977-7121

bleroman

  • újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re:hol érdemes tuningolni?
« Válasz #34 Dátum: 2014 Március, 03, 19:36:19 pm »
Sziasztok!

Én ezt néztem ki tuningnak:
http://www.racechip.com/chiptuning/opel/insignia/insignia./2-0-cdti-ecotec-118kw/index.php

Mivel az enyém céges autó, így nem ártana, ha észrevétlenül ki tudnám szedni a tuningot, mielőtt szervizbe viszik...;-)

Szia,

Érdeklődnék, hogy sikerült-e beszerezned a box-ot. Ha igen mik a tapasztalatok. Én is hozzád hasonló cipőbe járok. Chiptuning még nincs a vasra, céges és jó lenne hamar megszabadulni a módosítástól. Rendes chip jobb lett volna de az bizonytalan mikor lesz. Már egy éve megvan, 3 év múlva pedig vissza kell adjam. Addig  jó lenne némi + teljesítmény.

majoros33

  • Jr. Member
  • **
  • Hozzászólások: 59
Re:hol érdemes tuningolni?
« Válasz #35 Dátum: 2014 április, 14, 14:16:42 pm »
sztetek inkább dobozos vagy inkább szoftveres tuningot érdenes ?
Major

vasasbnzs OPC 325

  • Full Member
  • ***
  • Hozzászólások: 111
Re:hol érdemes tuningolni?
« Válasz #36 Dátum: 2014 április, 14, 20:26:52 pm »
Mindkettőnek meg van az előnye
Box megveszed beteszed
Szoftver oda viszed megírják ha nem jó vissza letörlik (idő)és ha jön motor frissítés akkor az mindent töröl

Insignia Mester (Ricsi)

  • Administrator
  • Insignia Mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1830
Re:hol érdemes tuningolni?
« Válasz #37 Dátum: 2014 április, 14, 21:15:04 pm »
Eddig ismerős körből két insigniát csináltak az autókorbelék . Mind a két autó eddig probléma mentesen üzemel . Szerintem a Chip jobb  mivel az autóra van írva és ha olyan helyen csináltatod mérnek előtte és utána is .
info@insigniaclub.hu

Info/szerviz/egyéb Tel: 06-70-977-7121

robert69

  • Global Moderator
  • Full Member
  • *****
  • Hozzászólások: 127
Re:hol érdemes tuningolni?
« Válasz #38 Dátum: 2014 április, 19, 21:45:57 pm »
Mindkettőnek meg van az előnye
Box megveszed beteszed
Szoftver oda viszed megírják ha nem jó vissza letörlik (idő)és ha jön motor frissítés akkor az mindent töröl

Annyival kiegészíteném, hogy a motorvezérlő frissítéssel tényleg visszaíródik minden de ezt pl az autokorbel egy tizesért ujra is írja az uj szoftverhez. A box csak részleteket változtat meg (pl turbónyomás) a teljesítményhez, a szoftver átírással meg mindent összehangolnak (turbónyomás, előbefecskendezés üza mennyiség stb) Volt pár ismerősöm (nem csak opel) akik a boxot próbálták ki, le is szedték. Inkább a szoftverezés. Nekem egy éve van meg és nincs semmi bajom vele, pedig adom az ívet neki rendesen.
Addig amíg úgy tesznek, mint ha jól megfizetnének én is úgy teszek mint ha jól dolgoznék

Insignia Mester (Ricsi)

  • Administrator
  • Insignia Mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1830
Re:Hol érdemes tuningolni?
« Válasz #39 Dátum: 2015 Január, 26, 18:32:36 pm »

Opel Insignia 2,0 CDTI 130LE chiptuning

Tuningoltuk az Opel zászlóshajóját.
A forma és vezethetőség a legszembetűnőbb példája annak, hogy az Insignia esetében az Opel tényleg mindent bevetett a siker érdekében. A 130LE-s és a 160LE-s 2,0 CDTI motorja megegyezik (a 110, 120 és 140 LE -s verziók is megegyeznek), csak szoftveresen térnek el egymástól. Ezért a „gyengébb” motorból is szép eredményeket lehet kihozni. Megjegyzem, hogy ez a tuning nem egy kihegyezett verzió, csak egy normál teljesítménynövekedésre optimalizált változat, ami hosszú távon sem okoz semmiféle problémát.

Mért értékek:
Autokorbel chiptuning: 187LE, 411Nm

http://www.autokorbel.hu/…/opel-insignia-20-cdti-130le-chi…/í
info@insigniaclub.hu

Info/szerviz/egyéb Tel: 06-70-977-7121