Szerző Téma: Hol érdemes tuningolni?  (Megtekintve 16434 alkalommal)

Piszike

  • Full Member
  • ***
  • Hozzászólások: 124

Insignia Mester (Ricsi)

  • Administrator
  • Insignia Mester
  • *****
  • Hozzászólások: 1772
Re:Hol érdemes tuningolni?
« Válasz #41 Dátum: 2015 Február, 18, 19:03:41 pm »
Hát ezekben nem bízok . Jobb egy egyénre írt progi .

pfluger

  • újonc
  • *
  • Hozzászólások: 21
Re:Hol érdemes tuningolni?
« Válasz #42 Dátum: 2015 Június, 15, 19:34:46 pm »
Szombat reggel 5:30 az egyetlen normális cég aki vállalta a munkát
www.atc.hu/
Az eredmény 223LE es 466 Nm !

keszeghorgász

  • újonc
  • *
  • Hozzászólások: 19
Re:Hol érdemes tuningolni?
« Válasz #43 Dátum: 2015 Június, 22, 17:15:54 pm »
Szombat reggel 5:30 az egyetlen normális cég aki vállalta a munkát
www.atc.hu/
Az eredmény 223LE es 466 Nm !
SZIA Pfluger
AZÓTA MI A tapasztalatod?műkszik a vas rendesen?
milyen motor van a gépben(hány lovas?)
ja és mennyibe került a művelet?
köszönöm

pfluger

  • újonc
  • *
  • Hozzászólások: 21
Re:Hol érdemes tuningolni?
« Válasz #44 Dátum: 2015 Június, 22, 21:56:15 pm »
2.0 CDTI 130 Le
Az elso mérésnél kiderült hogy több van benne gyárilag de akkor is nagyon lomha lett 20-as kerékkel
Tapasztalat? 3000 km után azt mondom hogy megy mint a veszedelem, vissza is kell fogom magam mert szét fogom cseszni a kuplungot meg a fékeket.

keszeghorgász

  • újonc
  • *
  • Hozzászólások: 19
Re:Hol érdemes tuningolni?
« Válasz #45 Dátum: 2015 Június, 24, 11:14:38 am »
2.0 CDTI 130 Le
Az elso mérésnél kiderült hogy több van benne gyárilag de akkor is nagyon lomha lett 20-as kerékkel
Tapasztalat? 3000 km után azt mondom hogy megy mint a veszedelem, vissza is kell fogom magam mert szét fogom cseszni a kuplungot meg a fékeket.
Húúú..ez jó hír!!
Beszéltem a céggel,a jövőhéten tudom bejelenteni az autót.Az enyém is 2.0 140le eco flexes.Most 1 éves a gép.Nálam alacsony fordulaton rettenetesen lomha,azért akarok én is egy kis powert előrángatni valahonnan.Az ár publikus,hogy mennyiért csinálták??Egyébként fent vagy az atc honlapján is,hogy nagyon hajnalban csinálták az autódat!
Na mindegy...majd írok én is,hogy mi történt

pfluger

  • újonc
  • *
  • Hozzászólások: 21
Re:Hol érdemes tuningolni?
« Válasz #46 Dátum: 2015 Június, 24, 22:05:48 pm »
Rugalmasak voltak atutazoban voltam reggel 5:30ra mentem
150e 2 méréssel de szerintem megéri

keszeghorgász

  • újonc
  • *
  • Hozzászólások: 19
chiptuning
« Válasz #47 Dátum: 2015 Július, 07, 19:52:59 pm »
Üdv Mindenkinek
Megtörtént az én drágám tuningolása az ATC-nél-Hát mondhatom eddig én is csigával közlekedtem.Érdekesség képpen a gyári adatok 171le és 407Nm-t mutattak(a tuning előtt),pedig 143le és 370Nm a gyári adat.
A tuning után 244le és 487Nm.Elképesztően gyorsul,ezt nem hittem volna,tényleg nagy a különbség.
Ja M5-ön kipróbálva 245km/h a vége!!!!beszarás.....,fent van az atc.hu-n a mai tuning képekkel(akit érdekel)
Majd még írok,hogy mi a tapasztalat..
« Utoljára szerkesztve: 2015 Július, 07, 19:58:35 pm írta keszeghorgász »

pfluger

  • újonc
  • *
  • Hozzászólások: 21
Re:Hol érdemes tuningolni?
« Válasz #48 Dátum: 2015 Július, 08, 12:38:47 pm »
Kuplungra vigyazz  ;)

keszeghorgász

  • újonc
  • *
  • Hozzászólások: 19
Re:Hol érdemes tuningolni?
« Válasz #49 Dátum: 2015 Július, 08, 17:59:30 pm »
Kuplungra vigyazz  ;)

Már hogy érted,hogy vigyázzak a kuplungra?

pfluger

  • újonc
  • *
  • Hozzászólások: 21
Re:Hol érdemes tuningolni?
« Válasz #50 Dátum: 2015 Július, 09, 15:16:36 pm »
Ugy értem hogy elég brutális a nyomaték es szét fogja cseszni a kuplungot vagy ha váltót ha nem tudsz normálisan közlekedni
Nekem nehéz mert tényleg brutális lett  :o

Katona.1

  • Vendég
Re:Hol érdemes tuningolni?
« Válasz #51 Dátum: 2015 Szeptember, 01, 13:19:32 pm »
Sziasztok!

Aprócska kérdésem lenne hozzátok!
http://www.ebay.de/itm/Chip-Tuning-Box-OPEL-INSIGNIA-2-0-CDTI-160-190-PS-35-PS-CHIPTUNING-/301691661323?fits=Make%3AOpel|Model%3AInsignia+Sports+Tourer&hash=item463e396c0b

Erről mi a véleményetek ?   Próbált valaki ilyesmi boxot ? 
Iratni semmiképpen sem akarom az autót.

ozsolt

  • Global Moderator
  • Full Member
  • *****
  • Hozzászólások: 112
    • Cardroid.hu
Re:Hol érdemes tuningolni?
« Válasz #52 Dátum: 2015 Október, 01, 22:55:56 pm »
Erről mi a véleményetek ?...
SOHA nem mernénk ilyet venni egy kereskedőtől, főleg nem az eBay-ben. Neked ott németben „kéznél van” a Racechip, ők a gyártó, és még garit is adnak a motorra is, ha akarod. No meg régóta van nevük ezen a téren, komoly tesztjeik, stb.

ozsolt

  • Global Moderator
  • Full Member
  • *****
  • Hozzászólások: 112
    • Cardroid.hu
Re:chiptuning
« Válasz #53 Dátum: 2015 Október, 01, 23:03:23 pm »
...Érdekesség képpen a gyári adatok 171le és 407Nm-t mutattak(a tuning előtt),pedig 143le és 370Nm a gyári adat...
Na, én ott mentem volna azonnal haza :) Jelen tudásom szerint az nem lehetséges, hogy ennyivel másabb mint a gyári érték. De azt sem tudom feldolgozni, hogy közel 100 LE-vel megnő a teljesítmény, az 70% plusz lenne. Ilyet egyetlen chiptuningnál sem hallottam még, legalább is olyannál, ami nem nyírná ki az autót. Bár remélem nincs igazam, és egyébként sem igazán értek ehhez. Csak látom, hogy a külföldi, neves cégeknél még közel sincs ilyen nagyságrendű eredmény, illetve az ATC is 10–30%-ot ígér a weboldalán. Fura...
« Utoljára szerkesztve: 2015 Október, 01, 23:17:25 pm írta ozsolt »

Fedav

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Hozzászólások: 279
Re:Hol érdemes tuningolni?
« Válasz #54 Dátum: 2015 Október, 06, 17:03:15 pm »
Erről mi a véleményetek ?...
SOHA nem mernénk ilyet venni egy kereskedőtől, főleg nem az eBay-ben. Neked ott németben „kéznél van” a Racechip, ők a gyártó, és még garit is adnak a motorra is, ha akarod. No meg régóta van nevük ezen a téren, komoly tesztjeik, stb.

Én sem tennék ilyet az autóba, inkább a szoftver átírás valami megbízhatónak tűnő cégnél.
 A Korbelnél van fékpad és van múltjuk, csak az zavaró, hogy úgy tűnik mintha nagyon unnák már az ügyfeleket és a munkát, valamint úgy minősítenek rossz konstrukciójúnak egy motort, hogy igazából semmi komoly alapja nincs, és semmi komoly érvvel nem tudja alátámasztani a véleményét. Nem erősíti a szakmaiságukba vetett bizalmat.
A szekszárdi Rigotech teljesen máshogy áll az ügyfélhez, bár náluk nincs teljesítménymérésre lehetőség, az eredményt máshol lehet csak számszerűen is kimutatni.

zambo

  • újonc
  • *
  • Hozzászólások: 20
Re:Hol érdemes tuningolni?
« Válasz #55 Dátum: 2016 Január, 18, 20:46:22 pm »
Üdv mindenkinek.
Egy éve van egy 130le diesel gépem ,és ugye eszébe jut az embernek az "okosítás" . Sokat olvastam utána,és azt írják sok helyen ,hogy a 110,130 és 160 le paripák egyforma motorral készülnek,csak a programjuk más. Lehet butaság de felmerül bennem a kérdés akkor nem az lenne a legegyszerűbb ha valaki leszedné egy 160le szoftverét ,és simán rátöltenénk a 110 és 130 as gépekre ? Olcsóbb is lenne meg biztonságos is ,hisz gyári. Igaz sajnos nem próbáltam a 160 ast de biztos azért van különbség még az enyémhez is... Mondjuk a gyári adatok szerint ugyan az a gyorsulása.

pkovacs70

  • újonc
  • *
  • Hozzászólások: 41
Re:Hol érdemes tuningolni?
« Válasz #56 Dátum: 2016 Január, 18, 22:24:24 pm »
Maga a motor mindhárom esetben ugyan az.
Úgy tudom, hogy a 110 és a 130 LE változat között csak szoftveres különbség van(több töltést ad a turbónak, módosított motorvezérlés). A 160LE-s változaton viszont fizikailag is nagyobb turbó van.

ui: a 160-as lényegesen jobban megy, mint a 130-as. Papíron is, de az életben meg pláne... :-) de hát ez természetes is, ott az a +30 paci. 

Közben utána olvastam: a 160-asnak konkrétan változó geometriájú turbója van, míg a 110-esnek és a 130-asnak fix.
« Utoljára szerkesztve: 2016 Január, 18, 22:42:35 pm írta pkovacs70 »

mzperiksz

  • Jr. Member
  • **
  • Hozzászólások: 76
Re:Hol érdemes tuningolni?
« Válasz #57 Dátum: 2016 Január, 19, 08:44:55 am »
2011-ig a ugyanaz a 110-130-160 lovas csak a szoftver mas, ezert van a motoron a20dth kod.
2011-tol mar valtozott a motor es a turbo is, kiveve a 130 lovas ecoflex-nel.
Ergo a 130 lovas ecoflexre fel lehet tolteni a 160 lovas map-et.
Van valakinek 160 lovas verzio amirol le tudjuk tolteni? Ha igen rendelek egy programozot :)


zambo

  • újonc
  • *
  • Hozzászólások: 20
Re:Hol érdemes tuningolni?
« Válasz #58 Dátum: 2016 Január, 19, 18:24:49 pm »
Örülök ,hogy másnak is megmozgattam a fantáziáját. :) ,én is csak agyaltam rajta ,természetesen ha nem egyformák a motorok akkor nem jó ,biztosra kell menni :). De elvileg működhet.

Kumacs

  • újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Re:Hol érdemes tuningolni?
« Válasz #59 Dátum: 2016 Február, 27, 11:22:56 am »
Gondolkodtam én is az említett házi-megoldáson, aztán rájöttem, hogy ennek sajnos sok értelme nincsen, pontosabban nem tudom házilag megcsinálni. Az Insigniákban valamilyen különleges tuning védelemmel ellátott Bosch edc17 motorvezérlő van, amit csak a vezérlőt kinyitva lehet olvasni és írni, tehát csatlakozón keresztül nem megy semmi. Más gyári programot sem lehet rá feltölteni, mert azzal sem indul be a gép. Ez komoly szaktudást igényel és az eszköz hozzá is sok ezer euró és akkor még az sem biztos, hogy jó lesz. Szóval úgy döntöttem, hogy spórolok és megcsináltatom az ATC-nél. Egyik munkatársam már megcsináltatta ott az Insigniáját és brutális lett. Fél éve használja minden gond nélkül. Kipróbáltuk az egyébként két azonos autót egymás mellett is, és hát hatalmas a különbség. Ha én egy fokozattal lentebről megyek mellette és egyszerre adunk gázt, akkor is elmegy nekem látványosan. Ráadásul kevesebbet eszik neki átlagban hat decivel mióta megkapta a tuningot. Állítólag van csoportos kedvezmény. Ha itt meglennénk páran, akkor azt ki lehetne használni. Esetleg valaki? ;)
« Utoljára szerkesztve: 2016 Február, 27, 11:29:17 am írta Kumacs »